perjantai 12. kesäkuuta 2015

Pitsiä ja revittyjä farkkuja


Pitsipaita: New Yorker // Farkut: Cubus // Kengät: Nike // Lompakko: Glitter // Kello: Adidas // 







 Napattiin nämä kuvat eilen aamulla ennen vakiokuvaajani (aka. siskoni :D ) lähtöä riparille. Tuli ihan omat ripari muistot mieleen, kun käytiin saattamassa sisko bussille. Vastahan itsekkin olin lähdössä rippileirille, silti siitäkin on jo kaksi vuotta. Hullua! Miten aika voikaan mennä näin nopeasti?
Tällä viikolla mulla on ollut tosi paljon kaikkea ohjelmaa, vaikka alkuviikosta kalenterini näytti aivan tyhjää. Treenienkin makuun olen taas päässyt ja jalka on kestänyt aivan äärettömän hyvin. Olen pyöräillyt ja juossut normaaleja pidempiä lenkkejä, ilman minkäänlaisia tuntemuksia jalassa. Uskaltaisikohan sitä viimein jo unohtaa koko rasitusmurtuman? Joka tapauksessa mulla on paljon suunnitelmia urheilun suhteen loppukesäksi/-syksyksi ja osa niistä aivan uusiakin juttuja. Niistä kuitenkin postausta vähän myöhemmin! ;)
Tällä kertaa mulla ei mitään tämän ihmeellisempää asiaa ollut, mutta ilmoittelimpahan vain, että elossa ollaan. Miten teidän kesä on lähtenyt käyntiin?

2 kommenttia: