lauantai 2. tammikuuta 2016

Vuoden 2015 kohokohdat ♥

Vuoden toista päivää eletään. Tämäkin postaus piti julkaista jo muutama päivä sitten, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Ajattelinkin koota tähän postaukseen mitä kaikkea elämässäni on vuoden 2015 aikana sattunut ja tapahtunut. Pitkä postaus siis tiedossa!


Treenit

Vuosi starttasi epätoivolla minkäs muunkaan lonkkani suhteen. Tuntui kuin jalka ei koskaan lähtisi paranemaan, sillä jalan kipuilu oli niin voimakasta ja oikeastaan kukaan ei enää tiennyt mistä kipu juonsi juurensa. Rasitusmurtumakin oli jo parantunut, joten mitään konkreettista syytä kivulle ei enää meinattu keksiä. Keväällä aloitin kuitenkin fysioterapian fysio-origossa ja kipu lonkassa alkoi hellittää. Suurin harppaus tapahtui syksyllä, kun jalka alkoi kestämään hurjasti enemmän urheilua kuin ennen. Nyt joulukuussa kävin jälleen kerran urheilulääkärillä, joka keksi (toivottavasti) mistä kipu lonkassa johtuu. Monimutkainen juttu, mutta lyhyesti tiivistettynä kyseessä on lihasepätasapaino. Jatkankin edelleen fysioterapiassa ja olen todella kiitollinen kaikesta avusta, minkä fysioterapian kautta olen saanut.
Tosiaankin syksyllä jalan kipuilu väheni niin paljon, että uskalsin jälleen alkaa unelmoimaan tavoitteellisesta treenaamisesta. Unelmoin että voisin ensi kesänä lähteä triathlonin perusmatkalle, ei siis todellakaan täysmatkalle vaan paljon lyhyemmälle triathlonille. Ja mä todella uskon, että pystyn siihen!




Perhe ja ystävät

Tänä vuonna olen joutunut olemaan huolissani rakkaistani, varmaan enemmän kuin aikaisemmin. Toisten henkisestä jaksamisesta, toisen fyysisestä voinnista. Kaikki on kuitenkin kääntynyt parhain päin, paremmin kuin koskaan voisi odottaakkaan!
Olen myös saanut vanhoja ehkä hiukan erilleenkin menneitä ihmissuhteita taas tiiviimmiksi ja ystävystynyt myös aivan uusien ihmisten kanssa. Olen vuoden aikana saanut viettää aivan uskomattomia ja unohtumattomia hetkiä kavereideni ja perheeni kanssa: matkustelua, leffailtoja, juhlia, mökkeilyä... Toivottavasti tänäkin vuonna noita hetkiä taas tulee. :)

Opiskelu

Itse asiassa en edes jaksaisi tästä aiheesta kirjoittaa! :D Sen vain sanon että eniten opiskelussani on muuttunut se, että olen oppinut rentoutumaan ja olemaan stressaamatta turhia.





rehellisesti sanottuna en tunnista itseäni yllä olevasta kuvasta :o


paaaljon onnellisempi likka kuin keväällä :)

Entäpä minä itse?

Vuoden aikana olen muuttunut fyysisesti kuin henkisestikin hyvin paljon. Suurin muutos on kuitenkin tapahtunut pääkopassa. Itsetuntoni on parempi kuin aikoihin ja hyväksyn kehoni nykyään sellaisena kuin se on. Sinänsä hassua, sillä olen ollut jossain vaiheessa vuotta paljon pienempi kuin nyt olen. Klisee mutta onnellisuus lähtee niin muista asioista kuin ulkonäöstä. Hitsiläinen oikeesti! Olen niin onnellinen kun olen viimeinkin sisäistänyt kunnolla tuon asian :)

Hah! Tulipas syvällistä settiä, jälleen kerran. Seuraava postaus tulee olemaan "jatko-osa" (aika dramaattista hei!;) ) tälle postaukselle, missä aion pälpättää hiukan tämän vuoden lupauksistani ja tavoitteistani. Ja yhden lupauksen voinkin jo paljastaa... lupaan postata hiukan useammin kuin viime vuonna postailin. ;)

2 kommenttia:

  1. Kiva lukea tälläistä postausta :) Kauniita kuvia susta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ja mukavaa jos tykkäät! :)

      Poista